Gıdada dev buluşma
ABONE OL

Türkiye'de ilk defa gıda, paketleme, ambalaj ve ev dışı tüketim sektörlerini aynı tarihte, tek çatı altında toplayacak olan ‘CNR Food İstanbul, CNR Ambalaj İstanbul ve Ev Dışı Tüketim Ürünleri ve Tedarikçileri Fuarı yarın başlıyor. Fuar 23 Eylül’e kadar CNR Expo Yeşilköy’de açık kalacak. Dünya devlerinin buluşmasına sahne olacak fuar, CNR kuruluşlarından İstanbul Fuarcılık tarafından İstanbul Hububat Bakliyat Yağlı Tohumlar ve Mamulleri İhracatçıları Birliği öncülüğünde, Ev Dışı Tüketim Tedarikçileri Derneği (ETÜDER), MÜSİAD ve KOSGEB’in destekleriyle düzenleniyor.

65 BİN PROFESYONEL

Büyük buluşmada, gıda, ambalaj, ev dışı tüketim ürünleri ve tedarikçileri sektörünün önde gelen markaları 4 gün boyunca en yeni ürünlerini sergileyecek. Yeni iş ortaklıklarına zemin oluşturacak platformda, yeme içme ve satın alma müdürleri, mutfak şefleri, işletme sahipleri ve üst düzey yöneticiler, işletmeleri için en uygun ürün ve hizmetleri yakından tanıma imkanı bulacak. Toplam 80 bin metrekarelik alanda gerçekleşecek olan üç sektörün tek platformunu 65 bin profesyonelin ziyaret etmesi bekleniyor. Fuar sırasında, Ekonomi Bakanlığı’nın ve İstanbul İhracatçı Birlikleri’nin (İİB) Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesi (URGE) Projesi desteğiyle Türkiye’nin en kapsamlı alım heyetleri organizasyonlarından birine ev sahipliği yapılacak. 

84 ÜLKEDEN ALIM HEYETİ

Uluslararası Alım Heyetleri Programı kapsamında başta ABD, Almanya, İngiltere ve Fransa olmak üzere, 45 farklı ülkeden firmaların yetkilileri katılımcılarla bir araya gelecek.

Ayrıca fuarın ilk günü gerçekleşecek B2B eşleştirme programı sayesinde ürün gruplarına göre kategorize edilen katılımcılar özel bir alan içerisinde uluslararası alım heyetleri ile ikili görüşme imkanına sahip olacak. Özel olarak ağırlanan uluslararası alım heyetlerinin yanı sıra fuara 84 ülkeden gelecek ziyaretçiler Türk gıda firmalarına ihracatlarını artırma imkanı sağlayacak. Ankara, Bursa, Balıkesir, ve Kocaeli başta olmak üzere çeşitli bölgelerden getirilip, ağırlanacak heyetler sayesinde iç pazardaki ticaretin artırılması da hedefleniyor.

1.500 MARKA YER ALACAK

Birçok şirkete yeni iş imkanları doğuracak fuarın ürün profilini gıda, içecek ve pastacılık, kuru gıdalar, hazır gıdalar, şekerli ürünler ve çerezler; yaş sebze ve meyveler, taze gıdalar, dondurulmuş ürünler, taze ve donuk et ürünleri oluşturuyor. Fuarda bunların yanı sıra soğuk ve sıcak içecekler; aşçılık malzemeleri ve ekipmanları, pişirme yardımcıları, profesyonel mutfak ekipmanları, tamamlayıcı gıda dışı ürünler, temizlik, hijyen, masa üstü malzemeleri, tek kullanımlık ürünler, iş kıyafetleri, otel-restoran tekstil ürünleri, otel buklet malzemeleri, kırtasiye ürünleri ve bilgisayar yazılım, otomasyon teknolojileri ve her türlü ambalaj çözümleri gibi ürün gruplarından oluşan yaklaşık 1500 marka yer alacak.