Toplamda Lufthansa’nın üç hizmeti ödüle layık görüldü: Uzun mesafe uçuşlarında sunulan Lufthansa First Class hizmetleri, Frankfurt Havalimanı Lufthansa First Class Terminali ve New York JFK Havalimanı Lufthansa First Class Salonu.
Dünya genelinde eşsiz nitelik taşıyan Frankfurt Havalimanı Lufthansa First Class Terminali 2005 yılında açıldı. Yolculara gerek uçakta gerekse yerde dinlenme hürriyeti sunan nitelikli ve özel hizmetler konusunda Lufthansa uzun yıllara dayalı köklü deneyime sahiptir.
Lufthansa’nın dünya genelinde toplam 45.000 metrekarenin üzerinde alanı kaplayan 60 modern salonu yolculara dinlenme ve havalimanlarının telaşlı atmosferinden uzaklaşma olanağı sunmaktadır.
Lufthansa’nın uzun mesafe uçuşlarındaki First Class hizmeti yolcu anketlerinde birçok kez yüksek oy almış bulunuyor. Ferah mekan tasarımının sade ve belirgin hatlar ve pastel renkler içeren sıradışı bir çevre düzeniyle birleştirilmesi aydınlık, göze hitap eden davetkar bir atmosfer yaratıyor. Lufthansa First Class sektörün en geniş koltuklarını sunmakla kalmayıp, aynı zamanda seçkin şarap çeşitleri ve zengin ikramlar, hava nemlendirme sistemleri, sesi absorbe eden kabin donanımı veya Porsche ve Mercedes limuzin servisleri gibi çok zengin hizmetlerle destekleniyor.
1949 yılında İllinois, Şikago’da kurulan American Academy of Hospitality Sciences (AAHS) kuruluşundan 40 yıl sonra 1989 yılında şimdiki merkezi olan New York’a taşındı. Dünya genelinde lüks seyahat segmentinde değerlendirmeler yapan yegane kuruluş olan AAHS tarafından verilmekte olan en prestijli ödülü seyahat sektöründeki üstün hizmetlere verilen “International 5 Star Diamond Award” oluşturuyor. Daha önceleri sadece 5 yıldızlı otellere ve restoranlara verilen ödüllerin kapsamı genişletilerek değerlendirmelere tatil yerleri, havayolu şirketleri, lüks yolcu gemileri, dinlenme ve sağlık tesisleri, golf kulüpleri, seyahat noktaları ve lüks ürünler de dahil edilmiş bulunuyor.