IHA
Kültür ve Turizm Bakanlığı ile Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı'nın (TGA) yürüttüğü çalışma ile Türkiye, ABD'de yılın en önemli olayı olarak görülen başkanlık seçimleri münazaralarında dikkat çekici bir tanıtım kampanyasıyla izleyicilerin karşısına çıktı. İstanbul reklamları, 27 Haziran 2024 tarihinde CNN Kanalı'nda saat 21.00'de başlayan ilk başkanlık tartışma programı sırasında yayınlandı.
Yıl sonuna kadar devam edecek kampanya dahilinde İstanbul dışında Türkiye'nin diğer önemli turizm destinasyonları da tanıtılacak, dijital platformlarda gösterimler devam edecek. TGA, Türkiye'nin turizm potansiyelini global düzeyde tanıtma misyonunu sürdürerek, dünya çapında bilinirliğini artırıyor.