AA
7'li Ragbi Erkek Milli Takımı, 2026 Avrupa Trophy Serisi'nin Moldova'da düzenlenen ikinci etabında yarı finale yükseldi.
Türkiye Ragbi Federasyonunun açıklamasına göre başkent Kişinev'deki organizasyonda milli takım, Letonya'yı 22-5, Norveç'i 33-14 ve Romanya'yı 26-7 mağlup ederek grubunu lider tamamladı.
Çeyrek finalde Hırvatistan ile karşılaşan ay-yıldızlı ekip, rakibini 17-5 yenerek adını yarı finale yazdırdı.
Milliler, yarı finalde yarın İsviçre ile karşılaşacak. İsveç ile Romanya'nın mücadele edeceği diğer yarı finalin ardından organizasyon, final ve üçüncülük maçlarıyla tamamlanacak.