Perakendecilik sektöründe tutunabilmek için entelektüel sermayenin yani maddi sermayenin yanýnda, bilgi birikimi, tecrübe, insan kaynaklarý, doðru zaman, doðru yer, doðru fiyat politikasý, doðru iþletmecilik anlayýþýna sahip olan firma tüketicilerin taleplerine, beklentilerin üstünde cevap veriyor. Müþteri her zaman asgari vakit ve maddi deðer karþýlýðýnda en kaliteli yüksek verimli ve en keyifli þekilde almak istiyor. Memur ve bürokrat þehri olan Ankara da müþteriler diðer illerimize göre daha klasik türde kýyafetleri de talep ediyor. Akbaba Moda Plaza da bütün bu talepleri karþýlayarak müþterilerin beklentilerine en doðru ve en güvenilir þekilde cevap veriyor.
Daha önce Türkiye genelinde þubeleþme politikasý ile yola çýksak da, bu politikamýzý þimdilik rafa kaldýrýyoruz. Þubeleþmeden daha öncelikli olarak hemen hemen bir çok kiþinin artýk beþeri ihtiyacý haline gelen, zamandan tasarruf ve daha ekonomik olmasý sebebiyle “online” alýþveriþin sizlere daha iyi bir hizmet olduðunu düþünüyoruz. Biz bu hizmeti aktif olarak 2012 yýlýnda baþlatmýþ olsak da, bu hizmeti tam anlamýyla dört dörtlük ve daha profesyonel günümüzün gerekliliklerine uygun gerek yurt içi gerek yurt dýþý sizlere sunmayý planlýyoruz. Bu sayede hem Türkiye’nin en ücra köþelerine hem de yurt dýþýnda alýþveriþ yapmak isteyen müþterilerimize sorunsuz bir þekilde ulaþmayý hedefliyoruz. Bu fikrin asýl amacý, özellikle yeni açýlan bir maðazaya minimum yapýlacak 1 milyon TL ilk maliyeti sadece o bölgede bulunan müþterilerimize hitap ederken gerekli alt yapý çalýþmalarý saðlandýðýnda ayný yatýrýmla Türkiye'ye ve hatta dünyaya satýþ yapmayý düþünüyoruz.
Müþterilerin ihtiyaçlarý doðrultusunda her geçen gün ürün yelpazesini çoðaltan Akbaba Moda Plaza, yine müþterilerinden aldýðý güçle hýzlý büyüyor. Bugün Ankara’nýn önemli isimlerinden olan firma rekabetçi takým ruhu ve ekip çalýþmalarýyla dikkat çekiyor.