Kültür ve Turizm Bakanlýðý ile Türkiye Turizm Tanýtým ve Geliþtirme Ajansý'nýn (TGA) yürüttüðü çalýþma ile Türkiye, ABD'de yýlýn en önemli olayý olarak görülen baþkanlýk seçimleri münazaralarýnda dikkat çekici bir tanýtým kampanyasýyla izleyicilerin karþýsýna çýktý. Ýstanbul reklamlarý, 27 Haziran 2024 tarihinde CNN Kanalý'nda saat 21.00'de baþlayan ilk baþkanlýk tartýþma programý sýrasýnda yayýnlandý.
TÜRKÝYE MANZARALARI ÝZLEYÝCÝLERLE PAYLAÞILDIProgram öncesi, arasý ve sonrasý olmak üzere üç farklý zaman diliminde gösterilen reklam spotlarýyla Türkiye'nin eþsiz güzellikleri ve kültürel zenginlikleri seyircilere tanýtýldý. Tartýþma programý arasý yayýnlanan ilk reklam, 'Go Türkiye' sloganýyla dikkat çekti. Bu reklamlar, ABD'deki izleyicilere ek olarak CNN International üzerinden 200'den fazla ülkede de yayýnlandý. Böylece Türkiye'nin tanýtýmý küresel düzeyde geniþ bir kitleye ulaþtý. Türkiye'nin bu kapsamlý tanýtým kampanyasý, Türkiye'nin turistik cazibesini ön plana çýkararak, ABD baþkanlýk seçimlerinin yoðun ilgi gören atmosferinde milyonlarca izleyiciye ulaþmasýný saðladý.TURÝZM NOKTALARI TANITILACAKYýl sonuna kadar devam edecek kampanya dahilinde Ýstanbul dýþýnda Türkiye'nin diðer önemli turizm destinasyonlarý da tanýtýlacak, dijital platformlarda gösterimler devam edecek. TGA, Türkiye'nin turizm potansiyelini global düzeyde tanýtma misyonunu sürdürerek, dünya çapýnda bilinirliðini artýrýyor.