Dünya devinden ''Türkiye'' kararý: Bize güven verdi
ABONE OL

AA muhabirine açýklamalarda bulunan Erdem, Prime'ýn 2020 Eylül'de Türkiye'deki müþterileriyle buluþtuðunu ve Prime'a olan ilginin her gün daha da arttýðýný görmekten son derece memnun olduklarýný söyledi.

Erdem, "Prime üyelerimiz yýl boyunca ve Prime Day gibi özel kampanya dönemlerinde onlara sunduðumuz özel indirimler ve 'Çok Al Az Öde' gibi fýrsatlardan faydalanabiliyorlar. Prime demek elbette ki hýz da demek. 650 bine yakýn ürünü, Prime üyelerine aralarýnda ayný gün, ertesi gün ve pazar günü teslimat seçeneklerinin de bulunduðu, ücretsiz ve hýzlý kargo ile sunuyoruz. Ýstanbul, Kocaeli Bursa ve Ankara'da ise öðlen saat 11.30'a kadar verdiðiniz sipariþler ayný gün kapýnýza teslim ediliyor. Prime Gaming ile her ay yenilenen ücretsiz oyunlarla oyunseverleri de mutlu ediyoruz." açýklamalarýnda bulundu.

- "PRÝME DAY'E KATILAN SATICI ORANIMIZ YÜZDE 80 ARTTI"

Erdem, Prime Day'in, KOBÝ'ler için de büyük fýrsatlar sunan özel bir dönem olduðunu ve programýn, maðazadaki satýþ ortaklarýnýn satýþlarýnýn artmasýnda önemli bir rol oynadýðýný belirtti.

Prime üyelerinin, genellikle Prime filtresini kullanarak arama yapma eðiliminde olduðuna dikkati çeken Erdem, "Bu nedenle örneðin Türkiye'de Amazon Lojistik kullanan bir satýcýysanýz ve ürünleriniz Prime etiketi ile gösteriliyorsa bunlarýn daha fazla gösterim almasý ve satýþa dönüþme þansý daha da artýyor. Elbette Prime Day gibi büyük fýrsat dönemlerinde bunun avantajlarýný ayrýca görüyorsunuz. 2023'e oranla bu yýl Prime Day'e katýlan satýcý oranýmýz yüzde 80 arttý. Geçen yýl ise Amazon Lojistik kullanan KOBÝ'lerin Prime Day dönemindeki satýþlarý 3 katýna çýktý." þeklinde konuþtu.

Erdem, "Amazon web sitesi Eylül 2018'de faaliyete baþladý. O zamandan bu yana büyümemizden ve müþterilerin ilgisinden son derece memnunuz. Artan talep bize Türkiye'deki iþimizi ölçeklendirme ve büyütme konusunda güven verdi." ifadelerini kullandý.

Türkiye'de hýzlý ve güvenilir teslimat konusunda bir itibar oluþturduklarýný ifade eden Erdem, þunlarý kaydetti:

"2020'de Prime lansmaný ile müþterilerimize sunduðumuz deðeri daha da ileri bir noktaya taþýdýk. Diðer tüm ülkelerde olduðu gibi Türkiye için de uzun vadeli bir stratejimiz var ve planýmýz müþterilerimize mükemmel hizmet sunmaya, ürün seçkimizi artýrmaya ve hýzlý ve güvenilir teslimat seçenekleri sunmaya devam etmek. Önümüzdeki birkaç yýl boyunca, müþteri deneyimini daha da iyileþtirecek ve satýþ ortaklarýmýzýn Türkiye'deki iþlerini büyütmelerine yardýmcý olacak projeleri uygulamaya devam edeceðiz."

- "ÝLK YIL 9 ÜLKEDE PRÝME DAY KUTLANIRKEN BUGÜN 24 ÜLKEDE KUTLANIYOR"

Geçen 10 yýl boyunca bu süreci geliþtirerek Prime Day'i tüm dünyada heyecanla beklenen bir kampanya haline getirdiklerine dikkati çeken Erdem, "Öyle ki ilk yýl 9 ülkede Prime Day kutlanýrken bugün 24 ülkede kutlanýyor. 2015 yýlýnda toplamda 34,4 milyon ürün sipariþi verilmiþken geçtiðimiz yýl Prime üyelerimiz Prime Day döneminde 375 milyon sipariþ verdi ve þirket tarihinde bir rekora imza atýldý." dedi.

Erdem, Türkiye'de ise Prime Day'i bu yýl 5. kez düzenlediklerinin altýný çizerek, pek çok ülkede kampanya dönemi iki gün sürerken Türkiye'deki müþterileri için kampanya dönemini bir hafta uzattýklarýný vurguladý.

Erdem, 2023'te Türkiye'nin en çok takip edilen içerik üreticileri arasýndan bir kadroyla birlikte çalýþtýklarýný ve 2024'te bu kadronun daha da geniþlediðini belirtti.

Müþterilerinin alýþveriþ listelerine eklediði ürünlerle bu talepleri birleþtirerek bu yýl en çok talep edilen indirimleri belirlediklerini ifade eden Erdem, toplanan indirim taleplerinin 1,7 milyona ulaþtýðýný aktardý.