3 yıllık sponsorluk anlaşması kapsamında Nef ve FC Barcelona ortak projeler gerçekleştirilecek. Barselona’ya daha önce Beko ve Lassa gibi Türk şirketleri de sponsor olmuştu.
TÜRKİYE ÖNEMLİ BİR PAZAR
Nef ve Barcelona arasındaki sponsorluk anlaşmasının detayları Nef İcra Kurulu Başkanı Erden Timur ve FC Barcelona Gelirler Bölümü Başkanı Francesco Calvo’nun katıldığı basın toplantısında paylaşıldı. Verilen bilgiye göre, sponsorluk kapsamında Nef, FC Barcelona’nın isim ve logo kullanım haklarının yanı sıra, reklam ve tanıtım aktivitelerinde Barcelona takımı ve oyuncularının görsel kullanım haklarına sahip olacak. Dijital ve geleneksel pazarlama, ortak logolu ürün üretimi ve satışı, promosyonel haklar, aktivite ve etkinlik hakları da Nef’in sponsorluk kapsamında sahip olduğu haklardan bazıları arasında bulunuyor. Anlaşma ile FC Barcelona’nın Türkiye’deki büyümesi güçlenirken, Nef ile birlikte bu stratejik pazardaki mevcudiyeti de büyümeye devam edecek. Toplantıda bilgi veren Francesco Calvo, Nef ile imzalanan sponsorluk anlaşmasının FC Barcelona için büyük öneme sahip olan Türkiye pazarında daha da güçlenme sağlayacağını belirterek, “Nef gibi sektöründe lider bir firma ile ortaklığımızın aynı zamanda FC Barcelona’nın Türkiye›deki sayısız taraftarıyla daha da yakınlaşmamıza vesile olacağına inanıyoruz” diye konuştu.
Dünyanın en fazla taraftarı olan takım
Nef İcra Kurulu Başkanı Erden Timur da sporun birleştirici gücüne dikkati çekerek, “2016’da Galatasaray’ın sponsoru olmuştuk. Şimdi de dünyada en çok taraftarı olan spor kulübü FC Barcelona’ya, sponsorluğumuzla futbolun birleştirici gücüne katkı sunacağız” dedi.