Tarým Kredi'den yapýlan açýklamada, her marketin farklý fiyatlarda satýþa sunduðu kendine özgü, birinci ve ikinci marka ürünleri bulunduðu belirtildi.
Konuyla ilgili haberlerde Tarým Kredi Kooperatif market þubelerinin birinci marka ürünü ile diðer marketlerin ikinci marka ürünlerinin kýyaslandýðýna iþaret edilen açýklamada, þu ifadelere yer verildi:
"Tarým Kredi market þubelerimizde satýþa sunulan ürünlerimizden fiyat karþýlaþtýrýlmasý yapýlan ayçiçek yaðý, pirinç ve çayda yapýlan mukayeseler gerçeði yansýtmamaktadýr. Günlük fiyat dalgalanmalarý hariç, Tarým Kredi Kooperatif marketlerinin indirim kampanyasýndaki birinci marka ürünlerimiz her zaman sektördeki diðer paydaþlarýmýzýn birinci markasýndan, ikinci marka ürünlerimiz de ikinci marka ürünlerinden daha ucuzdur. Ayçiçek yaðýnda farklý segmentteki ürünler karþýlaþtýrýlarak 'Tarým Kredi Kooperatif marketleri pahalý ürün satýyor' algýsý oluþturulmak istenmektedir. Pirinçte ise Tarým Kredi Kooperatif marketlerindeki birinci kalite yerli Osmancýk-Baldo pirinç ile diðer marketlerin ithal Çin ve ikinci kalite Luna pirinci mukayese edilmektedir. Çayda da Tarým Kredi Kooperatif marketlerinde satýlan birinci sürgün filiz çayý ile rakiplerin üçüncü sürgün harman çayý mukayese edilmektedir."
Söz konusu haberlerde Tarým Kredi Kooperatif market þubelerinde satýlan ürünlerin tamamýnýn kendiyle eþ deðer kalite ve menþede olmayan ürünlerle mukayese edildiðine iþaret edilen açýklamada, kuruma baðlý marketlerde, 70 ana ürün grubunda yaklaþýk 400 ürün çeþidinin, sektördeki diðer paydaþlardan daha uygun fiyatlarla tüketicilere sunulduðu kaydedildi.