Türk Telekom Selfy gençlerin yanýnda olmaya devam ediyor
ABONE OL

Þirketten yapýlan açýklamaya göre, Türk Telekom'un müzik ve eðlenceyi üniversite kampüslerine taþýyan geleneksel etkinliði Selfy Fest, bu yýl 16-30 Mayýs'ta Erzurum Atatürk Üniversitesi, Antalya Akdeniz Üniversitesi, Eskiþehir Anadolu Üniversitesi, Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi ve Ýzmir Ege Üniversitesi'nde yüz binlerce öðrencinin katýlýmýyla gerçekleþtirildi.

Selfy Fest'24, Mert Demir, Fatma Turgut, Gripin konserleri, Türkiye Basketbol Federasyonu iþ birliði ile hayata geçirilen Selfy 3X3 Basketbol Turnuvasý, ödüllü yarýþmalar ve birbirinden eðlenceli aktivitelere sahne oldu.

Selfy Fest'24'ün düzenlendiði üniversiteler arasýnda gerçekleþtirilen Selfy 3X3 Basketbol Turnuvasý'ný þampiyon tamamlayan Akdeniz Üniversitesi öðrencilerinden oluþan Papatyalar takýmý, A Milli Basketbol Takýmý'nýn Ýstanbul'da oynayacaðý bir maçta Türk Telekom tarafýndan aðýrlanmaya hak kazandý.

Açýklamada görüþlerine yer verilen, Türk Telekom Pazarlama ve Müþteri Deneyimi Genel Müdür Yardýmcýsý Zeynep Özden, 53 milyona yakýn müþterileriyle Türkiye'nin her köþesiyle baðlantýsý bulunan bir þirket olduklarýný belirtti.

Özden, "Müþterilerimizin 26,2 milyonu mobil müþterilerden oluþuyor. Mobildeki gücümüz günden güne artarken, hayatýn her alanýnda müþterilerimizin ihtiyaçlarýný merkeze alan, memnuniyete odaklý bir evren sunmak için çalýþýyoruz. Kullanýcýlarýmýzý 81 ilin her köþesinde yüksek hýzda internet ile buluþturuyor, Türkiye'nin ilk dijital TV platformu Tivibu, dijital müzik platformumuz Muud, dijital dergi platformumuz e-dergi, dijital oyun platformumuz Playstore ile geniþ bir dijital ürün yelpazesi sunuyoruz. Farklý segmentten müþterilerimizi ihtiyaçlarý doðrultusunda farklý hizmetlerle buluþturuyoruz." ifadelerini kullandý.

Türk Telekom Prime ile gerçekleþtirdikleri marka iþbirlikleri sayesinde müþterilerine çeþitli ayrýcalýklar saðladýklarýný aktaran Özden, "GAMEON markamýz dijital oyun sektörünün tüm gereksinimlerine yanýt veren ürün ve hizmetler içeriyor. Selfy ile 10 yýldýr gençlerin her anýnda yanýnda olarak hayatlarýný renklendiriyoruz. Gençlerin ihtiyaçlarýný gözlemleyerek fýrsatlar sunmaya özen gösteriyoruz. Gençlerin ihtiyaçlarýný anlamaya yönelik düzenli araþtýrmalar yapýyor, kullaným alýþkanlýklarýný, sevdikleri markalarý ve operatörlerden beklentilerini belirliyoruz." açýklamasýnda bulundu.

Özden, "Bir gençlik markasý olarak 'Her Anýn Sponsoru' mottosuyla, gençlere özel bol internetli ve sevilen uygulamalar yönüne sýnýrsýz içerikli avantajlý tarifeler ve esnek paketler sunmamýzýn yaný sýra gençlerin ilgi alanlarýný ve hobilerini dikkate alarak giyim, yeme içme, oyun gibi çeþitli alanlarda markalardan indirimler sunuyoruz. Gençler, marka ortaklýklarýmýz ile sunduðumuz fýrsatlar arasýndan en çok kahve, giyim ve etkinlik tercihlerine yöneldi." deðerlendirmesini yaptý.

Selfy'de gençlerin en çok kullandýðý dijital medya uygulamalarý yönüne sunduklarý sýnýrsýz internet fýrsatýnda 2023 yýlýnda toplam 50 milyon GB mobil internet kullanýmý gerçekleþtirildiðini belirten Özden, "Bu tercihler gençlerin ilgi ve eðilimlerini anlamamýz açýsýndan da bize faydalý bir rehber oluyor. Gençlerin eðilimleri dönemsel olarak deðiþkenlik gösterebiliyor. Biz de proaktif bir anlayýþla gençlerin dinamik yaþamýndaki ihtiyaçlarýna yönelik hizmetlerimizi sürekli güncelliyor, Selfy Fest gibi etkinliklerde sosyalleþmelerine ve eðlenmelerine ortam hazýrlýyoruz. Türkiye'nin dijital geleceðinin mimarý Türk Telekom olarak yarýnlarýmýzýn teminatý olan gençlerin, her anýnda yanýnda olmayý sürdüreceðiz." ifadelerini kullandý.