Marka, Türkiye pazarındaki sektör payını artırmak için Özlenir Grup’a ait Resba şirketi ile ortaklık imzaladı. Özlenir Grup Yönetim Kurulu Başkanı Tahsin Özlenir “Bayilerle tam bir ortaklık anlayışı içinde çalışmayı planlıyoruz. Bayilerimiz Sisley konseptine uygun olarak açacakları 100-150 metrekarelik mağazalarda herhangi bir stok riski ile karşılaşmadan, ciro paylaşımı üzerine kurgulanan bir sistemle çalışacaklar. Halihazırda 25 satış noktası ile faaliyet gösteren Sisley markasını 5 yıl içinde 100 satış noktasına ulaştırmayı hedefliyoruz” dedi. Türkiye’deki büyüme hedeflerinden bahseden Sisley Marka Direktörü Paolo Battacchi “Sisley, 1991 yılından bu yana Türkiye’de. Özellikle önümüzdeki üç yıl içinde özel tüketim ürünlerinde güçlü büyüme potansiyeli olan Türkiye’de şimdi farklı bir bakış açısıyla yeni bir yola çıkıyoruz” dedi.