Ofisten yapýlan açýklamaya göre, Türkiye'nin sunduðu fýrsatlarý ve potansiyeli uluslararasý yatýrýmcýlara tanýtma misyonu doðrultusunda benimsenen 360 derece iletiþim çalýþmalarýna yenisi eklendi.
Ofis, yeni iletiþim kampanyasý "Nexus of the World" (Dünyanýn Baðlantý Noktasý) sloganý etrafýnda þekillenen podcast serisiyle Türkiye'deki iklim dostu, dijital, küresel tedarik zinciri odaklý, bilgi yoðun, nitelikli istihdam saðlayan, katma deðerli, nitelikli finansal ve bölgesel kalkýnmayý destekleyen yatýrýmlar konusunda uluslararasý yatýrýmcýlara kaynak olmayý hedefliyor.
Podcast serisi, Türkiye'nin, önemli üretim ve ihracat merkezlerinden biri haline gelmesini saðlayacak yatýrýmlarýn çekilmesi için bir yol haritasý olarak tasarlanan "Türkiye Uluslararasý Doðrudan Yatýrým (UDY) Stratejisi 2024-2028" doðrultusunda, rekabetçilik, yeþil ve dijital dönüþüm, küresel deðer zinciri ve nitelikli insan kaynaðý gibi temalara odaklanýyor.
Her hafta yeni bölümleriyle uluslararasý doðrudan yatýrým ekosisteminden profesyonelleri dinleyicilerle buluþturacak podcast serisinin þu ana kadar 8 bölümü yayýmlandý. Bu yýlýn sonuna kadar toplam 20'den fazla bölüm yayýmlanmasý planlanýyor.
- "ÜLKEMÝZÝN YATIRIM ORTAMINI AKTARMAYI AMAÇLIYORUZ"
Açýklamada görüþlerine yer verilen Daðlýoðlu, "Invest in Türkiye Talks", podcast serisine iliþkin, "Ofis olarak, 'Türkiye Yüzyýlý'ný ayný zamanda 'Yatýrýmýn Yüzyýlý' yapmak üzere Türkiye'nin yatýrým fýrsatlarýný ve güçlü ekonomik temellerini uluslararasý yatýrýmcýlarla tüm iletiþim kanallarý üzerinden paylaþmaya devam ediyoruz. Podcast serisiyle, ülkemizin yatýrým ortamýna dair stratejik bilgileri ve geliþmeleri yetkin kaynaklardan doðrudan aktarmayý amaçlýyoruz." ifadelerini kullandý.
Daðlýoðlu, podcast serisinin ilk bölümünün de konuðu oldu. Daðlýoðlu, deðerlendirmesinde, Türkiye'nin yatýrýmlar için küresel merkez olma yolundaki güçlü konumuna dikkati çekerek, ülkenin ayný zamanda öncü dijital ve sürdürülebilir projelerle de öne çýktýðýný kaydetti.