Ýþletme, finans ve yönetim konularýnda yayýn yapan haftalýk Alman dergisi Manager Magazin, Mercedes - Benz kaynaklarýna atýfta bulunarak, daha önce çok önemsenen minibüs iþinin olasý bir satýþýnýn son çare olarak tartýþýldýðýný ileri sürdü.
Haberde, otomotiv devinin üst düzey araçlara daha fazla stratejik aðýrlýk vermeyi planladýðý için, bu konunun tartýþýlmaya baþlandýðý iddia edildi.,
Haber üzerine sorularýn yönetildiði bir þirket sözcüsü, "Bu, açýkça reddettiðimiz aleni bir spekülasyondur." dedi.
Mercedes-Benz, Mayýs ayýnda, yatýrýmýn %75'ini üst sýnýf araçlara ve en çok satan çok satan C segmentine ayýrma planýn parçasý olarak, lüks segmente daha dar bir þekilde odaklanacaðýný ve daha düþük marjlý bazý giriþ seviyesi modelleri çýkaracaðýný duyurmuþtu.