AA muhabirinin aldýðý bilgiye göre, kýsa bir süre önce kullanýma açýlan uygulamayla kullanýcýlar, Facebook Messenger'dan, DHMÝ Uçuþ Bilgi Sistemi'ne mesaj, Twitter'dan, @dhmiucusbilgi hesabýna mention ve Turkcell Bip üzerinden DHMÝ Uçuþ Bilgi Sistemi Uygulamasý'na mesaj göndererek uçuþ bilgilerine ulaþabiliyor.
Ýsteyenler, mobil uygulama üzerinden sunulan günlük 2 gigabayta kadar ücretsiz internetten faydalanabilecek. Gönderilecek anlýk bildirimler sayesinde yolcularýn uçuþu kaçýrma problemleri ortadan kalkacak.
Yolcular, uçuþlarýný sosyal medya hesaplarýndan da takip edebilecekler, havalimanlarýndaki tüm hizmetleri cep telefonlarýndan keþfedebilecekler.
"Uçuþ Rehberim" uygulamasýnýn getirdiði diðer bir yenilik de "Aracým Nerede?" hizmeti. Araçlarýný havalimaný bölgesine park eden yolcular, bundan sonra araçlarýný aramak zorunda kalmayacak.
Tüm havalimanlarýnda kullanýlmasý hedeflenen "Uçuþ Rehberim" uygulamasýyla havalimanlarý içindeki yoðunluk azaltýlarak yolcularýn kaybettiði zaman en aza indirilecek.
Uygulamaya daha sonra eklenecek "çek-gönder" hizmetiyle yolcularýn sorunlarýna, kýsa zamanda hýzlý ve etkili çözüm getirilecek.
Öte yandan, yerli ve milli imkanlarla yapýlmasý planlanan "Canlý Uçuþ Takibi"yle vatandaþlar, uçuþlarýný anlýk olarak izleyebilecekler. Ticari faaliyetler amacýyla havalimanlarýný kullanan yolcularýn da ihtiyaçlarýna hýzlý ve kesintisiz cevap vererek, ekonomik verimliliðe katký sunulacak.
Uygulama sürekli geliþtirilerek, yolcularýn seyahat ve iletiþim ihtiyaçlarýnýn çaðýn gereklilikleri ve beklentiler yönünde yanýtlanmasýna devam edilecek.