THY, business sýnýfý için seyahat seti konseptini yeniledi
ABONE OL

THY Basýn Müþavirliðinden yapýlan açýklamaya göre, beþ parçadan oluþan ve sürdürülebilirlik vizyonu doðrultusunda business sýnýfý seyahat seti koleksiyonu, modern lüksü ve zarafeti buluþturan bir tasarým olarak hazýrlandý.

Yeniden kullanýlabilecek ve farklý amaçlarla deðerlendirilebilecek þekilde hazýrlanan Lanvin markalý çantalarda, seyahati benzersiz bir deneyime dönüþtürmek için sýnýrlý sayýda üretilen kozmetik ürünleri ve özenle seçilmiþ içerikler yer alýyor.

Business sýnýfý seyahat seti koleksiyonunda erkek yolcular için kahverengi ve siyah, kadýn yolcular için ise taba ve krem renklerde çanta seçeneði sunuluyor.

Koleksiyonun bir diðer parçasý olan siyah ve kahverengi cüzdan modeli çanta ise 5-8 saat aralýðýndaki dýþ hat uçuþlarýndaki business sýnýfýnda servis ediliyor.

Ayný zamanda setlerin içindeki tüm ürünler, sürdürülebilirlik göz önünde bulundurularak tasarlandý. Göz bandý ve çoraplar, geri dönüþtürülmüþ malzemelerden üretildi. Ürünler, doðal kaynak kullanýmýný azaltýyor ve konfor ile þýklýðý muhafaza ediyor. Set içindeki kulak týkaçlarý, tek kullanýmlýk plastikleri azaltmak amacýyla kaðýt ambalajda sunuluyor. Diþ fýrçasý ise bambudan üretildi.

Lanvin koleksiyonu, THY'nin seyahat konforuna verdiði önemi yansýtýrken, sýfýr atýk ilkesi doðrultusunda da yeniden kullanýmý teþvik ediyor.

  • THY business
  • seyahat seti
  • yeni koleksiyon