Dünya genelinde duyulan Türkiye bazlý bir marka olan Shout'un kurucusu olan Sabri Korkmaz tasarýmcýlarýyla birlikte üretimlerinde yeniliklere yer verdiklerini þu cümleleriyle açýkladý: "Kýyafetlerimiz birçok ürün kategorisinden oluþup hoodie, pantolon, t-shirt, kimono ve benzeri parçalardan oluþmaktadýr. Bu parçalar tasarlanýrken genelde genç neslin giyim zevklerini ön planda tutuyoruz. Genelde her yerde mevcut olan kýyafetlerin gençlerin pek fazla ilgisini çekmediðini fark ettik. Markamýz olan Shout'ýn en belirgin özelliði de özgün tasarýmlarý oluþturmaktýr. Her geçen gün deðiþen moda algýsýný dikkat takip ettiðimizi belirtmek isteriz. Þu anki dönemde gençler arasýnda en çok oversize kýyafetler tercih ediliyor. Hoddie üretimlerimiz uzak doðu kültüründen ilhamla özgün tasarýmlarla üretiliyor. Tüm kýyafet kategorilerinde uzak doðu modasý baþta olmak üzere dünya genelindeki moda trendleri son hýzla takip ediliyor. Uzak doðu ülkelerindeki alanýnda uzman tasarýmcýlarla bu konuda önemli çalýþmalar gerçekleþtiriliyor."
Yerli ve dünya genelinde adýný duyurmuþ bir marka olan Shout'un genç nesle yönelik kýyafet tasarýmlarýnda tarzlarý dikkate aldýðýný þu þekilde belirtti: "Nesiller arasýnda giyim zevkinin farklýlaþtýðýný görerek tasarýmlarýmýzý yapýyoruz. Teknolojik faktörler de giyim tarzýný etkilemektedir. Günümüzde gençler genelde oversize hoodie, pantolon ve t-shirt gibi kýyafet parçalarýný tercih ediyor. Genelde bu tarz ürünler tercih edilince gençlerin kýyafetlerde estetikliðin yaný sýra konfora da önem verdiklerini görüyoruz. Bu da tasarýmlarýmýzý yaparken göz önünde bulundurduðumuz unsurlardan biri haline geliyor."
Modayý yakýndan takip ettiðini belirten ve buna göre tasarýmlar sunduðunu ifade eden yerli marka olan Shout'un kurucusu sosyal medyanýn çok etkili bir faktör olduðunu þu þekilde belirtti: "Günümüzde pek çok kiþinin sosyal medya platformlarýnda yer almasý satýþ yapan firmalar açýsýndan da önem arz ediyor. Özellikle de moda alanýnda yapýlan paylaþýmlara göre en çok hangi tasarýmýn ve ürünün ilgi gördüðü beðenilere göre anlaþýlýyor. Bu noktada özellikle de hoodie'lerin çok daha fazla beðenildiðini söyleyebilirim. Bu nedenle hoodie üzerine çalýþmalarýmýzý titizlikle yürütüyoruz."