Kentte daha önce servis iþletmeciliði yapan Barýþ Ýþlek tarafýndan geliþtirilen sisteme internet üzerinden giren yolcular, nereye gideceklerini belirterek fiyat talebinde bulunuyor.
Sisteme kayýtlý servis þirketleri ve bireysel araç sahipleri de gelen talebe en uygun teklifi vererek yolcuyu seyahat edeceði yere götürüyor.
Talepler genellikle araç kapasitelerine göre gruplar halinde oluyor.
Ýþlek, AA muhabirine, 7 yýl önce temellerini attýðý sistemin yaygýnlaþtýðýný söyledi.
Seyahat edeceklere çözüm önerileri sunduklarýný belirten Ýþlek, þöyle konuþtu:
"2011 yýlýnda bir özel okulun öðrenci servis hizmetini yürütüyordum. 'Servis Sepeti'nin temelleri de bu dönem yaþadýðým sýkýntýlardan kaynaklý. Araç bulma konusunda çok büyük sýkýntýlar yaþadým. Ýnsanlarýn araç bulma konusunda büyük sýkýntýlar yaþadýðýný gördüm. 2015 yýlýnda bu sektörü dijitale taþýmaya karar verdim. Turizm firmalarýyla anlaþmalar gerçekleþtirdim. Ýstanbul'da 3, Ýzmir'de 2, Bursa'da 86 turizm firmasý ve bunun yanýnda 160 bireysel araç sahibiyle anlaþma yaptýk."
Sistemin iþleyiþi hakkýnda bilgi veren Ýþlek, "Seyahat etmek isteyenler, bu sisteme giriyor ve gideceði yeri belirterek fiyat teklifi alýyor. Sistemdeki çözüm ortaklarý da fiyat teklifi vererek müþterilerin seyahat etmesine yardýmcý oluyor." dedi.
Barýþ Ýþlek, yaz döneminde genelde Antalya, Muðla, Fethiye, Alaçatý ve Çeþme turlarýnýn yoðun olduðu bilgisini vererek, "Kýþ döneminde ise Ýstanbul'dan Uludað'a yoðun transferler yapýyoruz. Amacýmýz Türkiye'nin 81 ilinde hizmet vermek. Minibüs, midibüs ve otobüslerle hizmet veriyoruz." ifadelerini kullandý.