Postecoglou: Türkiye bu gruptan çıkmalıydı
ABONE OL

Avustralyalı teknik direktör Ange Postecoglu, ABD'yi 3-2 yendiğimiz 2026 FIFA Dünya Kupası'ndaki son maçımızı yorumladı.

Ange Postecoglou, "Türkiye galibiyetten çok memnun olacak, ancak kendilerine çok kızacaklar." yorumunu yaptı.

Deneyimli teknik adam, "Sahip oldukları kaliteyi çok iyi biliyorlar. Yetenekli oyuncuları var, ancak grup liderini yenmiş olmalarına rağmen turnuvadan ayrılıyorlar." dedi.

Postecoglou, "Bu gruptan çıkacak kadar iyi olduklarına şüphe yok." ifadelerini kullandı.