Turkcell'e IPRA Golden Awards'ta çifte ödül
ABONE OL

Turkcell, toplumsal sürdürülebilirlik ve çevre alanýnda çocuklara yönelik iki farklý projesiyle, halkla iliþkiler alanýnda dünyanýn en prestijli ödül törenlerinden IPRA Golden Awards'ta ödüle layýk görüldü. Çadýrkent Deprem Bölgesi Çocuk Etkinliði projesi Etkinlik Yönetimi kategorisinde, Döngüsel Atýklar Lansmaný Çocuk Kitabý iþ birliði projesi ise Çevre kategorisinde bu özel ödülün sahibi oldu.

MUSTAFA ALCAN: ÜLKEMÝZ VE ÝNSANIMIZ ÝÇÝN ÇALIÞMAYA DEVAM EDECEÐÝZ

Turkcell Kurumsal Ýletiþim, Medya ve Marka Yönetimi Direktörü Mustafa Alcan, þunlarý söyledi: "Dünya çapýnda baþarýlý halkla iliþkiler çalýþmalarýna verilen IPRA Golden World Awards gibi prestijli bir organizasyonda bu yýl da ödül almak büyük bir mutluluk. 30'uncu yýlýmýzda, çok önem verdiðimiz çevre ve toplumsal sürdürülebilirlik alanlarýnda çocuklarý odaðýna alan projelerle kazandýðýmýz bu ödüller, sosyal fayda alanýnda attýðýmýz adýmlarýn da bir yansýmasý. Bu anlamlý projelerde görev alan tüm çalýþma arkadaþlarýma ve paydaþlarýmýza, kýymetli katkýlarý için teþekkür ediyorum. Türkiye'nin Turkcell'i olarak ülkemiz ve insanýmýz için en iyisini yapmak amacýyla çalýþmaya devam edeceðiz."

HER ÇOCUK KENDÝ EVÝNÝN "ATIK KAHRAMANI" OLDU

Gelecek kuþaklarýn çevre konusundaki farkýndalýðýný artýrmayý hedefleyen Döngüsel Atýklar Lansmaný Çocuk Kitabý projesi kapsamýnda, "Karýnca Bacak ile Dev Yaprak" isimli çocuk kitabý Turkcell tarafýndan dijitalleþtirilerek seslendirildi. Kitabý okuyup, tekno atýklarýný TÜBÝSAD tarafýndan yetkilendirilmiþ bir kuruluþa veya Turkcell maðazalarýndaki tekno atýk kutularýna getiren çocuklara, 'Döngüsel Atýk Elektronik Sertifikasý' verildi. Böylece her çocuk, kendi evinin 'atýk kahramaný' oldu.

50 BÝN ÇOCUK, 75 BÝN EBEVEYNE ULAÞILDI

Depremden etkilenen vatandaþlarýn yaralarýný sarabilmek için "Gönül Baðý Projeleri"ni hayata geçiren Turkcell'in, bu kapsamda düzenlediði Çadýrkent Deprem Bölgesi Çocuk Etkinliði; Hatay, Gaziantep, Kahramanmaraþ, Malatya ve Adýyaman'da 20 farklý lokasyonda gerçekleþti. 50 bin çocuk, 75 bin ebeveyn ve ziyaretçiye ulaþýldý. Ailelerin hijyen malzemesi gibi ihtiyaçlarý karþýlanýrken, çocuklar da çeþitli etkinlik ve atölyelerle neþeli zaman geçirdi ve moral buldu.

  • Turkcell
  • IPRA Golden Awards
  • Sürdürülebilirlik