Adýna isterseniz acýyý paylaþmak diyelim ya da karýnca kararýnca katkýda bulunmak...
Hangi kelimeyi seçerseniz seçin sonuç deðiþmiyor. Soma’da yaþanan felakete televizyon platformlarý da kayýtsýz kalmadý.
Çarþamba günü yaptýðým
fatura yollamayýn çaðrýsý, platformlarýn yaptýðý çalýþmayý duyurmanýn ve güzel haberlerin
vesilesi oldu.
***
D-Smart hayatýný kaybeden tüm madencileri borçlarýný sildi.
Bölgede olaydan etkilenenlerin borçlarý ötelendi, 3 ay hizmetlerin bedava verilmesi kararý alýndý.
D-Smart Ceo’su Ali Güven ile telefonla konuþtum.
Ýki milyondan fazla aboneleri olduðunu, Soma için ilk günden beri çalýþtýklarýný ama bunu PR malzemesi yapmak istemediklerini söyledi.
***
Hemen ardýndan Digiturk’ten haber geldi.
AFAD’tan hayatýný kaybeden madencilerin listesini almýþlar. Onlar da hem birikmiþ borç varsa onlarý silme, hem bölge genelinde borçtan yayýn kapatmama gibi çalýþmalar yapýyorlar.
Önümüzdeki dönemde hayatýný kaybeden madencilere hediyeleri de olacak ama þimdiden ben
yazmayayým.
***
Böyle zamanlarda kurumlar alacaklarýndan vazgeçme ya da benzeri jestler yaptýklarýnda “acýdan reklam malzemesi çýkarýyorlar” demesinler diye susuyorlar. Bence çok doðru deðil bu karar.
Ýyilik bulaþýcýdýr, bulaþýcý olmasa bile baský aracýdýr. Bir þirket bu ya da bir benzeri bir hayýr kararý aldýðýnda rakibi geri kalmak istemez, o da iyiliðe kendini mecbur hisseder.
O yüzden bu “PR yapýyorlar” laflarýna bakmadan yapýlanýn duyurulmasý taraftarýyým ben.
Her iki kuruma da hem teþekkür edeyim hem de benzer kurumlardan da ayný haberleri beklediðimin altýný çizeyim...