Ebru Gündeþ bir týk daha

Ebru Gündeþ’i severim, sadece yorumunu ya da sesini deðil davranýþ olarak da sahici isimlerden biridir.O Ses Türkiye’de jüri üyesi olmasýna çok sevinmiþ ve bunu yazmýþtým.

Pazartesi gecesi ekranda yine þýk bir Ebru Gündeþ vardý ama televizyonculuk deyimiyle sanki bir týk fazlasýna ihtiyaç var.O týk da konuþurken deðil arkasý dönük yarýþmacýlarý dinlerken daha fazla mimik ihtiyacýnda belki.

Yoksa konuþtuðu zaman yine dobra konuþuyor.Bir adaya sesini yeterli bulmadým demesi bir baþka adaya Türkçe konusundaki ikazý son derece doðruydu.

Türk sanat musikisi icra edenlerin pop müzik sanatçýlarýna göre her zaman daha aðýr bir havasý vardýr, belki buradan kaynaklanan bir sýkýntý da olabilir.Sonuçta bir týk daha aktif Ebru Gündeþ yarýþmaya çok daha fazla þey katacaktýr...

Ýlginç reklam kampanyasý

Show TV,bazý medya sitelerine reklam vermiþ.

Medya sitesini normal seyirci deðil daha çok medya çalýþaný okur ya, demek geniþ bir kampanya baþlatmýþlar, bakalým baþka nerelerde Show TV reklamý var diye siteleri kolaçan ettim. Ýlginçtir ilanlar bütün medya sitelerinde yoktu.

Mesela, TV ödülleri de olan medyafaresi.com’da, sivilmedya.com’da, medyagundem’de, Show TV reklamlarý yoktu.Tamam, demek direkt televizyon seyircisinin takip ettiði sitelere reklam vermiþlerdir deyip onlara baktým.Ýlginçtir seyircinin en yaygýn kullandýðý sitelerden biri olan dizifilm.com’da Show TV reklamý yoktu. Sonra televizyongazetesi.com’a baktým, orasý da boþ çýktý. Gazetelerin, alýþveriþ ve ilan sitelerinde de reklamý göremedim. Kampanya bu haliyle tehlikeli zira reklam verilen siteler Show TV’ye dair haber ve eleþtirilerin sýklýkla yer aldýðý siteler ayný zamanda.

Ancak bu reklamlarýn o sitelerde aleyhte haber çýkmasýný engellemek için verildiðini iddia eden olursa itibar etmeyin.Birincisi Show TV daha önce de býrakýn eleþtiriyi hep övgü haber ve yorumlarý yazan baþka bir siteye de ilan vermiþti. Ýkincisi, Show TV’nin medya sitelerindeki itibarýndan önce reytinglerini düzeltmesi gerekiyor.

Yani hakkýnda olumsuz haber ya da yorum çýkmamasý kötü gidiþe dur demeye yetmez. Üçüncüsü reklam alan iki site, medyaradar ve medyatava’dan tanýdýðým insanlar var, üç-beþ kuruþ için site isimlerine zarar vermeyecek kadar akýllý insanlardýr. Algý yönetimi açýsýndan doðru bir kampanya olmamýþ bu ama elbet vardýr bir bildikleri...