Engin Arýk ve arkadaþlarýna ne oldu?

Çok uzun zamandýr Atlas Jet uçaðýnda hayatýný kaybeden Türkiye’nin en deðerli 6 fizikçisinin çalýþmalarýný ve özellikle kazanýn “teknik detaylarýný” araþtýrýyorum. Konu çok önemli, derin ve “aydýnlatýlamamasý” durumunda Türkiye’nin önünü týkayacak cinsten...

Sevgili dostlar, bu konuda neden bu kadar ýsrar ettiðimi merak ediyorsanýz size kaza sonrasý çýkan bir haberden çok küçük bir bölümü aktarayým;

“...Konuk meslektaþlarýnýn cenazelerini teþhis etmek üzere enkaz bölgesine giden Süleyman Demirel Üniversitesi Fizik Bölümü Baþkan Yardýmcýsý Prof. Dr. Abdullah Kaplan üzerinde çalýþtýðýmýz konu; büyük bir teknoloji. Laboratuvar Ankara’da kurulacak. Parçacýklarý hýzlandýrarak yüksek enerjili ýþýn oluþturulacak. Bu projeden, sanayiden askeriyeye kadar 232 küsur alanda yararlanýlabilecek dedi”...

Yukarýda okuduðunuz haber iþin özünü anlatan en küçük “PARÇACIK”! Konu hakkýnda çok daha önemli detaylara ulaþtým, çok yakýnda resmi makamlar ile paylaþtýktan sonra sizlere de sunacaðým. Bugün için “bu kadar” diyor ve þu tespitler-sorular ile size veda ediyorum;

1- Uçaðýn enkazý hiçbir þekilde yanmamýþ. Halbuki dünyada gerçekleþmiþ çok az uçak kazasýnda yangýn çýkmaz. Oran son derece düþük. Ayrýca uçaklarda kullanýlan maddeler son derece yanýcý özelliklere sahip. Burada varmak istediðim sonuç UÇAÐIN YAKITININ YETERLÝ MÝKTARDA OLUP OLMADIÐIDIR...

2- Kaptan pilot uçak “inbound” konumunda piste yaklaþýrken normalden daha kýsa sürecek bir rotaya sapmayý tercih etmiþ. Bunun sonucunda da orada bulunan tepeye çarpmýþlar. Hiç yangýn çýkmamasý ve pilot ekibinin ani bir kararla daha kestirme bir rota tercih etmesi Madde 1’de yer alan iddiayý artýrýyor; yakýt az!

3- Kaza sonrasýnda delil teþkil edebilecek uçak parçalarýnýn baþka firmalara satýlmasý “anlaþýlamaz” olduðu kadar “ne kapatýlmaya çalýþýlýyor” sorusunu da doðuruyor...

4- Uçaðýn düþtüðü dönemde enkaz bölgesine giden Süleyman Demirel Üniversitesi Fizik Bölümü Baþkan Yardýmcýsý Prof. Dr. Abdullah Kaplan, “Üzerinde çalýþtýðýmýz konu; büyük bir teknoloji... Laboratuvar Ankara’da kurulacak. Parçacýklarý hýzlandýrarak yüksek enerjili ýþýn oluþturulacak. Bu projeden, sanayiden askeriyeye kadar 232 küsur alanda yararlanýlabilecek” açýklamasýný yaptý. PEKÝ SONRA bu konuda neler oldu!

Sonuç: “Atlas Projesi bünyesinde” yer alan Türkiye’nin “kilit ismi” Atlas Havayollarý’nýn düþen uçaðýnda ekibi ile birlikte yok oldu! Sonrasýnda ne oldu? GERÇEKTEN YAPTIRIMI NE OLDU ?

Türkiye’de ‘Ergenekon online’ var

Bundan birkaç gün önce her alanda, her makamda, “inandýklarýný savunanlara” bazý “organize yapýlar” ve uzantýlarý tarafýndan neden saldýrýldýðýný detaylandýrmýþ ve özellikle “itibarsýzlaþtýrma” kampanyalarýný ortaya koymuþtum... Bu yazý bazýlarýný özellikle isimleri ortaya dökülmeye baþlayanlarý çok rahatsýz etti. Etti ama durmadýlar, ertesi gün “reklam-menfaat denklemi” içinde beraber kavrulduklarý internet sitelerinde saldýrmaya YALANLAR ÜRETMEYE devam ettiler...

Sevgili dostlar, ne Ergenekon, ne Balyoz, ne de darbe giriþimleri, BU ÜLKENÝN EN BÜYÜK SORUNLARINDAN biri “Finansal Ergenekon” ve uzantýlarýndan biri olan “Ergenekon Online”! Konu çok detaylý ve dikkatli bakýnca “sinir uçlarýnýn” nasýl birbirine temas ettiði, çýkar çarklarýnýn nasýl döndüðü çok açýk... Ýstedikleri kadar saldýrsýnlar, her türlü yalaný uydursunlar, en büyük hakaretleri etsinler hiç önemli deðil. Kiþisel olarak inandýðým yolda gideceðim, canýmý da versem “BU ÜLKENÝN YERLEÞÝK DÜZEN’Ý YENMESÝ ÝÇÝN ÇABALAYACAÐIM, BAÞKANLIK SÝSTEMÝ VE TERÖRÜ BÝTÝRME SÜRECÝ” için bir vatandaþ olarak elimden geleni yapacaðým... Caným bu yolda feda olsun...

Sonuç: Çok yakýnda isim isim, “Finansal Ergenekon-Yerleþik Ana Yapý-Ergenekon ONLÝNE” þemasýný açýklayacaðým. Çok sürpriz isimler de var! Benim iddialarým her zaman elle tutulur somut “matematik delillere” dayanýr, 1980-2003 arasýnda “kanýmýzýn nasýl emildiðini, o karanlýk yýllarýn detaylarýný” görünce çok ama çok þaþýracaksýnýz...

Son söz: Bu ülke YERLEÞÝK YAPILAR ve uzantýlarýndan arýnmaya baþladý! Tam olarak kurtuluncaya kadar DURMAK YOK YOLA DEVAM!