Ferhat Göçer Fox Tv’yle anlaþmýþ, radyo reklamýndan duydum.Reklamý dinledikten sonra da acaba faturayý kim ödedi diye düþündüm. Þaka yapmýyorum, Ferhat Göçer radyolara kendisi için bir reklam verse ancak bu kadar olurdu dedirtecek bir metin dinledim. Fox Tv adý koca reklam spotunda sadece bir kere geçiyor, o da en sonda.
Yani Fox Tv kendi parasýyla Ferhat Göçer markasýnýn kendi markasýndan üstün olduðunu söylemiþ. Oysa doðru reklam stratejisi Ferhat Göçer’e metinde Fox Tv’nin adýný tekrarlatmak ve insanlar Göçer’in bir þarkýsýný duyduklarýnda da akýllarýna Fox Tv’yi getirebilmektir.
Bir televizyon dizisi ya da programýnda kýsacýk tanýtým, hatta gazeteye verilen ilan bile son derece belirleyicidir.Bakýn Kanal D’nin sezon içerisinde yayýna sokup geri çektiði þarký yarýþmasý tek bir kere ve ilk bölümüyle birinci oldu zira muhteþem bir ses ve yarýþmacý hikayesinin iþaretini verdiler bize.
Yayýnlarýný çok eleþtiririm ayrý ama Cnn-Turk radyoda tanýtým kuþaðýný iyi kullanýyor. Buna karþýn radyoda reklam süreleri ayarlanamadýðý için çoðu zaman bültenlerin baþý radyoda yayýnlanamýyor. Televizyonculuk çok ciddi bir iþtir ve sadece yayýn deðil tanýtýmdan reklama her merhale için bu durum geçerlidir...
Cansu Dere dönüyor
Ezel’den beri televizyon izleyicisi Cansu Dere’yi dizilerde görmüyor. Dizi sektörüne giren Endemol Türkiye’nin
yeni sezon projelerinden birisi de Cansu Dere ve Murat Yýldýrým’ýn oynayacaklarý bir dönem dizisi.
Dizinin senaryosunu Ezel’in senaristleri yazacak, artý bir demek mümkün. Buna karþýn hikaye 1940’larda geçecekmiþ ki setini kurmanýn en zor olduðu dönemlerden biri.
Araba, telefon, kostüm, tramvay, hepsi 60 ya da 70’leri anlatan dönem dizilerine oranla daha zor.Ancak seyircinin Cansu Dere’yi özlemiþ olmasý da büyük avantaj...
Alabora baþlýyor
Kanal D Cuma akþamý yeni bir yarýþma baþlatýyor adý Alabora. Bir teknenin içinde 7 kýz 7 erkek 13 hafta boyunca Ege’nin koylarýnda dolaþacak, denizde ve kumsalda çeþitli oyunlarda birbirlerine üstünlük saðlamaya çalýþacaklar.
Daha önce Yunan Adalarý’nda çekilen ve global magazin kanalý E! Entertainment’da yayýnlanan bir yarýþma vardý. Pek benzer deðiller zira o yarýþmada görev her adada bir partner bulmak ve o partnerin jüri tarafýndan da onay görmesiydi. Burada tek benzerlik yarýþmanýn yatta geçmesi ama görsellik ve Mavi Tur teknelerine fayda saðlayacak bir yarýþma olacaðý kesin.
Deniz yolculuðu zordur, hem hava þartlarý hem de dar alanda çok kiþi yaþamanýn getirdiði gerginlik kýsa sürede kendisini hissettirecektir.Bir de Turabi faktörü var yani olay çýkartarak popüler olma etkisi. Nasýl olacak hep birlikte göreceðiz...