Sayýn Ferit Þahenk,
hem Türkiye’nin en önemli iþ adamlarýndan biri hem de kurumsal kimliði en oturmuþ medya gruplarýndan birinin sahibisiniz.Medya þirketlerinizde yaratýlmasýna izin verdiðiniz kimlik, gösterdiðiniz sabýr, finansmaný ikinci plana atýþýnýz her türlü övgü- yü hak ediyor. Ben de bunlara güvenerek doðrudan size yazmaya karar verdim.
***
Bir danýþmanlýk firmasýnýn medya þirketleriniz için bir çalýþma yaptýðýný biliyorum. Sadece ben deðil aslýnda tüm medya biliyor ve herkes ne olacaðýný merak ediyor. Ýzninizle yeniden yapýlanma adý altýnda uygulanmasý istenen bir deðiþikliðin geçmi- þini sizinle paylaþayým...
***
Yeni düzende rejilerdeki resim seçiciler kaldýrýlacakmýþ.CNN Turk daha önce bunu denedi, iþler berbat oldu 4 ay sonra eski düzene dönüldü. NTV, NTV Spor ve CNBC-e Türkiye’de ýþýðý en iyi kullanan kanallarýn baþýnda gelir, grubunuzun belirgin özelliðidir.
Stüdyo ýþýklarýnýn açýlýp kapanmasý iþini teknik yönetmenlere býrakmak mantýklý gibi gelse de yayýn sýrasýnda doðacak krizlere müdahale edecek sayýda çalýþan kalacak mý acaba?
***
Geçen hafta içinde CNBC-e’ye konuk olan büyük bir þirketin sahibi, danýþmanlýk firmalarý tecrübesini anlattý. Eðer izlemediyseniz o bandý istetin lütfen. O patronun “Az daha batýyorduk” dediði danýþmanlýk þirketinin adý acaba size taný-dýk gelecek mi?
Sayýn Þahenk, medya gruplarýnda yeniden yapýlanma, verimlilik arttýrma çabalarý yanlýþ þeyler deðildir. Ancak bu iþleri ehli olanlarýn ve medyayý tanýyan, tecrübesi olanlarýn yapmasý gerekir...