INFLOW Nedir ve Neden INFLOW ?

Bu hafta sizlerle Türk turizminin genç ve dinamik ismi INFLOW Summits Baþkaný Emre Gelen ve ekibinin yaptýðý etkinliklerle dünyaya ülkemizin güzelliklerini nasýl tanýttýklarýný yazýyorum. Öncelikle Emre Gelen, karakteri, saygýsý sevgisiyle, dürüst kiþiliði, inancý ve örnek aile yaþamýyla Türk turizminin gençlere örnek olabilecek bir ismi… Baþarýsý, azmi, duruþu, inancýyla ve ülke turizmine adanmýþlýðýyla paylaþýlmayý hak ediyor. Ýstikrarýný bozmadan yolunda emin adýmlarla ilerliyor, muhteþem iþlere imza atýyor, gece gündüz demiyor dünyada ayak basmadýk yer býrakmýyor ve durmadan üretiyor. Allah, böyle ahlaklý güzel evlatlarýmýzýn yolunu açsýn ve baþarýlarýný daim etsin. Sözü uzatmadan Emre Gelen ve ekibinin yaptýðý projeleri anlatalým…

INFLOW NEDÝR?

INFLOW, 'Influencers of The World' ün kýsaltmasýdýr. INFLOW günümüzün en popüler platformlarýnda etkin olan dijital kanaat önderlerini, bloggerlarý, sosyal medya içerik üreticilerini sektörün lider markalarýyla uluslararasý boyutta farklý etkinlikler çerçevesinde bir araya getirmeyi hedeflemektedir.Sürekli geliþmekte olan pazarda,' Influencer Pazarlamasý' ilke ve temellerini yöneten INFLOW, markalar ve sosyal medya fenomenlerini bir araya getirerek pazarýn sýnýrlarýný belirleyen en önemli platformdur.

NEDEN INFLOW ?

Platform: Seyahat, lüks, moda, gastronomi, anne & çocuk, teknoloji gibi birçok sektörün önde gelen isimlerini bir araya getirir.

Farklý Bir Deneyim: Influencer ve markaya karþýlýklý fayda saðlayarak en etkili iþ birliði fýrsatý yaratýr. Tek mecra: Influencer Pazarlamasý’nda yeni trendleri ve araçlarý ortaya koyar, ilkeleri belirler.

Ortak Hedef: Pazarlama dünyasýnýn etkin yönetilme sürecinde markalarýn ve hedef kitlelerin ihtiyaçlarýný ortak ve çeþitlendirilebilir bir araç kullanarak çözmeleri için ortam saðlar.

Bu sebeple INFLOW, Influencer Pazarlamasý’nda ortak hedefleri gerçekleþtiren, pazar gücünü pekiþtiren, pazarda etkin olan oyuncularýn potansiyellerini bir araya getirerek kazançlý bir etki yaratan tek platform olma özelliði taþýmaktadýr.

AMAÇ & KATKI & FAYDALAR

INFLOW Global Summit, INFLOW serisinin ikinci büyük konferans etkinliði olarak Ýstanbul ve Türkiye’ye birçok getiri sunacaktýr. Etkinliðin hedef kitlesinin özellikle uluslararasý bir nitelik taþýdýðý için ve katýlýmcýlar 50 farklý ülkeden Türkiye’ye getirileceði için bu etkinlik aslýnda bir Türkiye ve Ýstanbul ve bu pazarda etkin olan markalar deneyimi haline dönüþmektedir. Toplamda 50’den fazla farklý ülkeden gelecek 100 yabancý ve Türkiye’den  katýlacak 100 yerli influencerýn etkinlik süresince yapacaklarý paylaþýmlar Dünya genelinde 15 milyon ve üzeri bir etkileþim aðýna sahiptir. Türkiye için yurtdýşý pazarlarýndan gelecek ‘incoming turizm’ çok kritik önem taşýmaktadýr. Rusya, CIS, İngiltere, Almanya, Hollanda, Benelux ülkeleri, Ortadoğu gibi pazarlarda seyahat sektörünün kanaat önderleri olan bu seyahat bloggerlarý, Instagrammerlar ve Vloggerlar genel anlamda digital fenomenlerdir ve pazarlama faaliyetlerinde oldukça önemli karakterlerdir.

9 GÜN ANLATACAKLAR

Turizme olumlu katkýsýný göz önünde bulunduran þirket yöneticileri ile fenomenleri yeni iþbirlikleri için bir araya getirmek INFLOW’un temel hedefi olup bu iþbirlikleriyle Türkiye turizmine olumlu katký ve talep artýþý saðlanmasý da önceliklidir.Türkiye’ye ait global pazarda bir konferans serisi markasý olmak ve bu menþei ile yine global pazarda olumlu bir Türkiye algýsý oluþturmak da amaçlanmaktadýr. Türkiye’nin turizm deðeri en yüksek ve uluslararasý platformda en çok bilinen þehirlerden biri olan Ýstanbul’un var olan turizm deðeri, yine uluslararasý platformda öne çýkan sosyal medya fenomenlerinin 9 gün süren paylaþýmlarýyla artacaktýr.

ÝSTANBUL TANITILACAK

Bu isimler hem ilgili bölgelerdeki bir otelde konaklayacak hem de bölgenin tarihi ve turistik yerlerini keþfetme þansý bulacaklardýr. Medya tanýtým deðeri ile iki bölgede etkinlik sonunda beklenen medya deðeri toplam 8.3 milyon dolara eþdeðerdir. Yalnýzca Ýstanbul dahilinde kalmayacak olan proje sayesinde Türkiye’nin iç bölgeleri de yurtdýþý platformlarýnda tanýtýlma þansý bulacaktýr. Kapadokya gibi özellikle uluslararasý saðlam bilinirliði olan bir destinasyonun da imajý bu proje desteðiyle olumlu olarak pekiþecek ve bölgenin turizm deðeri ayný oranda artacaktýr.

Tatil tadýnda kalýn