INFLOW Nedir ve Neden INFLOW ?

Bu hafta sizlerle Türk turizminin genç ve dinamik ismi INFLOW Summits Başkanı Emre Gelen ve ekibinin yaptığı etkinliklerle dünyaya ülkemizin güzelliklerini nasıl tanıttıklarını yazıyorum. Öncelikle Emre Gelen, karakteri, saygısı sevgisiyle, dürüst kişiliği, inancı ve örnek aile yaşamıyla Türk turizminin gençlere örnek olabilecek bir ismi… Başarısı, azmi, duruşu, inancıyla ve ülke turizmine adanmışlığıyla paylaşılmayı hak ediyor. İstikrarını bozmadan yolunda emin adımlarla ilerliyor, muhteşem işlere imza atıyor, gece gündüz demiyor dünyada ayak basmadık yer bırakmıyor ve durmadan üretiyor. Allah, böyle ahlaklı güzel evlatlarımızın yolunu açsın ve başarılarını daim etsin. Sözü uzatmadan Emre Gelen ve ekibinin yaptığı projeleri anlatalım…

INFLOW NEDİR?

INFLOW, 'Influencers of The World' ün kısaltmasıdır. INFLOW günümüzün en popüler platformlarında etkin olan dijital kanaat önderlerini, bloggerları, sosyal medya içerik üreticilerini sektörün lider markalarıyla uluslararası boyutta farklı etkinlikler çerçevesinde bir araya getirmeyi hedeflemektedir.Sürekli gelişmekte olan pazarda,' Influencer Pazarlaması' ilke ve temellerini yöneten INFLOW, markalar ve sosyal medya fenomenlerini bir araya getirerek pazarın sınırlarını belirleyen en önemli platformdur.

NEDEN INFLOW ?

Platform: Seyahat, lüks, moda, gastronomi, anne & çocuk, teknoloji gibi birçok sektörün önde gelen isimlerini bir araya getirir.

Farklı Bir Deneyim: Influencer ve markaya karşılıklı fayda sağlayarak en etkili iş birliği fırsatı yaratır. Tek mecra: Influencer Pazarlaması’nda yeni trendleri ve araçları ortaya koyar, ilkeleri belirler.

Ortak Hedef: Pazarlama dünyasının etkin yönetilme sürecinde markaların ve hedef kitlelerin ihtiyaçlarını ortak ve çeşitlendirilebilir bir araç kullanarak çözmeleri için ortam sağlar.

Bu sebeple INFLOW, Influencer Pazarlaması’nda ortak hedefleri gerçekleştiren, pazar gücünü pekiştiren, pazarda etkin olan oyuncuların potansiyellerini bir araya getirerek kazançlı bir etki yaratan tek platform olma özelliği taşımaktadır.

AMAÇ & KATKI & FAYDALAR

INFLOW Global Summit, INFLOW serisinin ikinci büyük konferans etkinliği olarak İstanbul ve Türkiye’ye birçok getiri sunacaktır. Etkinliğin hedef kitlesinin özellikle uluslararası bir nitelik taşıdığı için ve katılımcılar 50 farklı ülkeden Türkiye’ye getirileceği için bu etkinlik aslında bir Türkiye ve İstanbul ve bu pazarda etkin olan markalar deneyimi haline dönüşmektedir. Toplamda 50’den fazla farklı ülkeden gelecek 100 yabancı ve Türkiye’den  katılacak 100 yerli influencerın etkinlik süresince yapacakları paylaşımlar Dünya genelinde 15 milyon ve üzeri bir etkileşim ağına sahiptir. Türkiye için yurtdışı pazarlarından gelecek ‘incoming turizm’ çok kritik önem taşımaktadır. Rusya, CIS, İngiltere, Almanya, Hollanda, Benelux ülkeleri, Ortadoğu gibi pazarlarda seyahat sektörünün kanaat önderleri olan bu seyahat bloggerları, Instagrammerlar ve Vloggerlar genel anlamda digital fenomenlerdir ve pazarlama faaliyetlerinde oldukça önemli karakterlerdir.

9 GÜN ANLATACAKLAR

Turizme olumlu katkısını göz önünde bulunduran şirket yöneticileri ile fenomenleri yeni işbirlikleri için bir araya getirmek INFLOW’un temel hedefi olup bu işbirlikleriyle Türkiye turizmine olumlu katkı ve talep artışı sağlanması da önceliklidir.Türkiye’ye ait global pazarda bir konferans serisi markası olmak ve bu menşei ile yine global pazarda olumlu bir Türkiye algısı oluşturmak da amaçlanmaktadır. Türkiye’nin turizm değeri en yüksek ve uluslararası platformda en çok bilinen şehirlerden biri olan İstanbul’un var olan turizm değeri, yine uluslararası platformda öne çıkan sosyal medya fenomenlerinin 9 gün süren paylaşımlarıyla artacaktır.

İSTANBUL TANITILACAK

Bu isimler hem ilgili bölgelerdeki bir otelde konaklayacak hem de bölgenin tarihi ve turistik yerlerini keşfetme şansı bulacaklardır. Medya tanıtım değeri ile iki bölgede etkinlik sonunda beklenen medya değeri toplam 8.3 milyon dolara eşdeğerdir. Yalnızca İstanbul dahilinde kalmayacak olan proje sayesinde Türkiye’nin iç bölgeleri de yurtdışı platformlarında tanıtılma şansı bulacaktır. Kapadokya gibi özellikle uluslararası sağlam bilinirliği olan bir destinasyonun da imajı bu proje desteğiyle olumlu olarak pekişecek ve bölgenin turizm değeri aynı oranda artacaktır.

Tatil tadında kalın