Survivor terazisi...

Türk halkýnýn inanýlmaz bir seçim yeteneði var. Geçen sezon da bu sezon da Survivor’dan elenen isimlere ve o hafta yaþananlara bir bakýn. Terazi ünlü ya da ünsüz hiç þaþmýyor. Seyirci olduðudan daha farklý bir imajý ve kof kabadayýlýðý asla kabul etmiyor. Ýþin ekran yanýna gelince... Survivor’daki helikopter kamera çekimleri giderek okullarda ders olacak kaliteye ulaþtý. Bizde genel adet bir iþ tutuncaya kadar para harcamaktýr ya, Acun Ilýcalý bu tuzaða düþmüyor.

Bir Çocuk Sevdim

Kanal D’de baþlayýp beklenen reytingi alamayýnca kaldýrýlmadan hemen önce Star TV’ye geçti Bir Çocuk Sevdim. Doðuþ Grubu’nun kararý doðruydu zira dizi kendi hayran kitlesini yaratmayý baþardý. Diðer dizilere göre planlarý daha uzun ve akýcý olmayan bir diziydi ama usta oyuncu kadrosu ve örneði çok hayatlarý kapsadýðý için tuttu. Pazartesi gecesi diziyi uzun bir aradan sonra tekrar seyrettim. Býraktýðým yerdeki karakterlerin çoðu büyük bir dönüþüm geçirmiþ. Peki nasýl oldu da ana karakterler bu kadar büyük deðiþimi bir arada geçirdiler? Dizilerde hayatýn olaðan akýþýnýn zorlanmamasý gerektiðine inananlardaným ve bunu ýsrarla savunmaya devam ediyorum.

Reklama para harcamak

Türkiye’de reklam filmlerini daha çok medyadan satýn aldýðý bütçe üzerinden konuþuyor ve hata yapýyoruz. Oysa reklam prodüksiyonuna harcanan para en az reklam kadar önemli. Dünden beri sosyal medyada Cem Yýlmaz’ýn yeni Türk Telekom reklamý paylaþýlýyor. Bedavadan milyonlarca týk ve seyirci demek bu. Maddi deðerini hesaplamaya kalksanýz televizyonlara ödenen para kadar büyük bir bütçe çýkar karþýnýza. Aradaki fark da akýllý kurumlarýn karý olur...