Geçtiğimiz hafta kaldığımız yerden devam ediyoruz, Denizli’de hayata geçirilen ve Denizli turizminin 12 ay boyunca sürdürülebilir istikrarının önemini vurgulayan, Denizli otellerini de tercih sebebi yapan “Termal İyi Gelir” projesi 2016 yılından bu yana büyüyerek dikkatleri üzerine çekmiş. Denizlili turizmcilerin ve otelcilerin yüzünü güldürmüş. Projenin mimari Mehmet Çağrı Sebzeci ile Denizli ziyaretimiz sırasında bu projeyi de enine boyuna değerlendirdik.Türkiye'de turizmin gelişmesinde internetin oynadığı rol yadsınamaz bir gerçek. Özellikle son dönemde yerel bazda hayata geçirilip, kısa zamanda tüm Türkiye'ye yayılan projeler; yerli ve yabancı milyonlarca insanı bu şehirlere çekiyor. Bu projeler arasında en fazla dikkat çekenlerden biri de hiç kuşkusuz Denizli'de hayata geçirilen Termal İyi Gelir Projesi...
Bundan 3 yıl önce Denizli Büyükşehir Belediyesi ve DENTUROD'un ortaklaşa hayata geçirdiği proje kapsamında ajans başkanlığını Mehmet Çağrı Sebzeci'nin yaptığı MÇS Fikir Sanat www.termaliyigelir.com ismi ile bir internet sitesi kurmuş. İlk zamanlar pek çok kurum ve kuruluş bu projenin tutup tutmayacağından emin olmamış ama doğru ve etkili reklam kampanyası ile www.termaliyigelir.com sitesini bugüne kadar tam 7 milyon kişi ziyaret etmiş. Sitenin mantığı çok basit aslında... Siteye giriyorsunuz ve burada termal sağlık, Denizli'nin tarihi, kültürel ve turistik mekanları ile yeme içme yerleri hakkında önemli bilgiler sizi karşılıyor. Ama sitenin en önemli özelliklerinden biri Denizli'de kalınabilecek tüm otellerin internet sitelerine yönlendirme yapması. Dolayısı ile bu siteye giren biri aynı zamanda diğer otellerin sitelerine de rahatlıkla girip, buradan rezervasyon yapabiliyor.
Kampanya kısa sürede öylesine etkin bir hale gelmiş durumda ki, şehirdeki onlarca duvarda, billboard da ve şehirlerarası yol güzergahlarında ünlü manken Özge Ulusoy'un travertenlerin üstünde verdiği pozla 'Pamukkale Seni Çağırıyor' sloganını görmek mümkün. Tabi projenin bu kadar başarılı olmasında Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Zolan'ın kampanyaya verdiği tam destek ve Mehmet Çağrı Sebzeci'nin reklam stratejisinin ne denli etkili olduğu açık bir şekilde ortada.Son derece makul bir bütçe ile hayata geçirilen bu projenin ülkemizdeki pek çok şehre de örnek olmasını diliyorum.
Şifa, sağlık, güzellik, zindelik arayanlar için bedenin ve ruhun iyileştiricisi termal su kaynaklarının ve güneşin bütünleştiği alternatif tedavinin ülkemizdeki turizm merkezlerinden Denizli Pamukkale anlaşılan 2019 ve sonrasında ülkemiz turizminin parlayan yıldızı olacak. antik dönemlerden bugüne gezilip görülmesi keşfedilmesi gereken yerleri, lezzetleri, kendisine özgü cana yakın, misafirperver insanı ile Denizli ve çevresinde yapılan müthiş yatırımlarla yarınlara tatil tadında gülümseyen Denizli sizleri bekliyor.