Turkuvaz Medya Grubu’na hepimizin kocaman bir teþekkür borcu var.Ortada kaldýðý bir süreçte ciddi bir para ödeyerek Türkiye Kupasý’nýn yayýn hakkýný satýn aldýlar. Galatasaray, Beþiktaþ ve Trabzonspor kupaya çok erken veda ettikleri için ne beklenen reytingi ne de reklamý alabildiler. Buna raðmen “Kupa’ya da Play-Off gelsin” tarzý, parayý veren düdüðü çalar yaklaþýmýna hiç girmediler.Maçlarý büyük-küçük ayrýmý yapmadan ayný ciddiyetle yayýnladýlar.Final gecesinde gördük ki kullandýklarý kamera sayýsý ve kamera açýlarý son derece baþarýlý. Türkiye’de Rýdvan Dilmen’den baþka iyi maç yorumcusu yok. Buna raðmen ATV yýlmadý yeni isimler denemeye devam etti ki, belki en çok eleþtiriyi de buradan aldýlar. Çok önemli bir ayrýntý daha maç sonlarýnda sahada olup bitenleri görmek adýna bize çok daha uzun zaman tanýdýlar.Çarþamba gecesi futbolcularýn sergilediði maç sonu dostluðunu baþka türlü göremezdik zaten. O yüzden tekrar teþekkürler....
Belgesel kanallarý
Belgesel kanallarýnda çok reyting olmaz ama çok reklam olur.Türkiye’de reklam verenler de belgesel kanallarýný es geçmiyor aslýnda. Mesela National Geographic’te yayýnlanan hemen her programýn bir sponsoru var. Ancak kafama takýlan ciddi bir soru var. Çok sayýda uluslararasý ödülü bulunan, Avrupa Birliði’nin de desteklediði Ýz Tv sanki hak ettiði deðeri bulmuyor.Ortada ciddi bir sorun olduðu kesin de acaba bu sorun firmalardan mý kaynaklanýyor yoksa baþka sýkýntýlar mý var?
Þimdiden söyleyeyim
Önümüzdeki Perþembe günü Digiturk salonlarýnda merakla beklediðim bir film gösterime girecek. Filmin adý War Horse altýnda da Steven Spielberg’in imzasý var.Bir atýn gözünden 1. Dünya Savaþý’nda yaþananlarýn anlatýldýðý bir film bu.Ýyi film ve dizi seçimlerine bir baþka örnek ayný zamanda... Zaten 6 dalda Oscar’a aday gösterilmiþ olmasý da bunun en somut kanýtý. Normal þartlarda yayýnlanmamýþ þeyleri yazmaktan çok hoþlanmýyorum. Ancak iyi iþler çoðunlukla izleyicilerden saklandýðý için ben de yazayým dedim.